בלוג, עצים & במבוק

איכות גבוהה יותר

איכות גבוהה יותר

במבוק למכירה הוא איכותי יותר

עץ הבמבוק הינו עץ בעל עבר שופע, והשתמשו בו לכל אורך ההיסטוריה להמון צרכים. דובי פנדה למשל ניזונים מעצי במבוק, בעוד אנו בונים בזכותם בתים, גדרות, קישוטי נוי ועוד. הייחודיות של עץ הבמבוק היא עמידותו בפני תנאי הטבע האכזריים לפעמים. לפני שאנו נדע באילו מבחנים עומד עץ הבמבוק, ואילו תכונות יש לו, ראשית, נכיר מעט את עץ הבמבוק ונבין כיצד עומד במבוק למכירה.

איכות גבוהה יותר

עצי במבוק ביער

מעט על הבמבוק

הבמבוק נפוץ בעיקר באסיה. הוא יכול לגדול במקומות הרריים וקרים כמו גם במקומות טרופיים חמים. לעץ הבמבוק מעל 1000 סוגים שונים, ולכן תכונותיו משתנות מסוג לסוג, אך התכונה המשותפת בין כל העצים, היא ההרכב שלו. גובהו של הבמבוק משתנה מזן לזן, ויכול להגיע עד לכ-40 מטר. עובי העץ יחסית צר, ועגול, ומכאן עולה השאלה כיצד מייצרים גדרות במבוק, ורצפת עץ במבוק? כיצד מצליחים ליישר את העץ ולהביאו למצב שטוח? למעשה, הייצור של משטחי העץ קורה מתבצע בלחץ גדול מאוד, ותוך כדי יש צורך לנהוג בעדינות כדי לא לשבור את הבמבוק. לאחר השיטוח, מחברים את פלטות העץ אחד עם השני, על מנת ליצור משטחים בגדלים שונים.

כיצד מתקשר במבוק למכירה לאיכות הסביבה?

במבוק מדורג בעולם בציון מאוד גבוה כעץ שתורם לאיכות הסביבה, ממספר סיבות:

  • הפקת בנזין – הבנזין הרגיל שאנו מכירים מופק מנפט, והנפט מופק מהאדמה. על מנת להפסיק בהפקת הנפט ושמירתו, מעודדים קרנות רבות להשתמש בבנזין של הבמבוק.
  • יצור חמצן – הבמבוק מייצר ב-35% יותר חמצן מאשר כל עץ אחר, וכך הוא עוזר לנו להתמודד עם בעיית החימום הגלובלי, ופותר אותנו מבעיות אקולוגיות.
  • כלי אוכל – במקום להשתמש בעצים שגדלים לאט יותר, משתמשים בבמבוק, מכיוון שבשלותו היא עורכת לא יותר מ-5 שנים.

לסיכום, אם אתם מחפשים במבוק למכירה אל תוותרו על איכות. שאלו חברים ומכרים, חפשו חומר באינטרנט ובחרו את החברה האמינה ביותר שמספקת במבוק עמיד ואיכותי.