בלוג, טיפול ועיבוד עצים

יצרנית כלי העבודה האמריקאית

יצרנית כלי העבודה האמריקאית

יצרנית כלי העבודה האמריקאית, מילווקי, מציגה בפניכם ארגז כלי עבודה חדשני, המתיימר לעמוד בחיי שטח קשים ואינטנסיביים במיוחד. הארגז בנוי יציקה בלחץ של פולימר עמיד למדי, הכולל פינות מחוזקות המעניקות קשיחות מרבית מובנית. ארגז זה כולל צירים עבים מהמקובל וחזקים למדי, כמו גם תפסים שקועים שימנעו פתיחה בלתי-מתוכננת כהגנה בפני מכות או כל פגיעה אחרת.

בחברה מסבירים שהארגז עבר תהליך מתיש וארוך במיוחד, שבין היתר כלל בדיקות נפילה רבות של הארגז, כאשר הכיל בתוכו משקל של כ-23 קילוגרם.

מלבד תכונתו של הארגז כעמיד וקשוח במיוחד, בוצע במילווקי ארגון מחדש של תכנון הפנים של הארגז. בין היתר, נוספו כיסים פינתיים לטובת אחסון כלי עבודה תוך עמידה, עבור חיסכון במקום ומציאה קלה יותר של הכלי שמחפשים, הכנות לברגים במכסה המאפשרות חיבור כלים בתלייה וקיבועים, שקע רוחבי המכסה מלמעלה, ידית אחיזה עליונה ארוכה המאפשרת אחיזה במיקום הנכון כמרכז הכובד הנכון. מתאפשרת גם נשיאת הארגז בשניים, זאת הודות לשתי ידיות האחיזה משני צדי הארגז וכו’. שיווק מסחקי של הארגז מתחיל אצל סוכני מילווקי ומפיציה.

מבחר מרשים של כלי עבודה של מלווקי זמין בקטגוריות שונות, כדוגמת: מברגות, מקדחות, פטישונים, מסורים, סוללות מטעים ובוסטרים, מלטשות ומחרזות, משחזות, כלי עבודת צמרת, מכשירי הנדסה ומדידה, מחרצת בטו/איטונג, פטישי SDSmax, אקדחי סיכה, ניטים ומסמרים להבי יהלום ודיסקים.

מילווקי היא החברה מספר אחת בארצות הברית בעולם כלי העבודה החשמליים. מילווקי היא מהיצרניות הגדולות על הפלנטה של כלי עבודה מקצועיים ושאר רכיבים חיוניים, כגון סוללות ליתיום של כלי עבודה חשמליים. היא גם בעלת מגוון גדול של כלים נטענים העובדים על הפלטפורמה המתקדמת ביותר בעולם של סוללות ליתיום מהסדרות המתקדמות – M12, M18, M28. בין מוצרי החברה תוכלו למצוא כלים ברמה תעשייתית, נוסף על נתונים טכניים גבוהים למדי, המאפשרים לבעלי המקצוע את הטוב ביותר, בכל קטגוריה ובכל תחום. בין מוצריה הפופולאריים של החברה ניתן למצוא את מסורי החרב Sawzall ואת סדרת פטישי החציבה החזקים Kango.כפי שניתן ללמוד ממאמר קצר זה, מילווקי מאפשרת כלי עבודה מעולים ועוצמתיים בהם קשה להתחרות. על אף המתחרים, מצליחה מילווקי לשמור על קהל לקוחות אוהד, ואף להגדילו משנה לשנה. באם אינכם בטוחים לגבי האמינות של מוצרי מילווקי, ראוי שתעשו מה שאתם יכולים על-מנת ללמוד אודות החברה ולהבין שכל מוצר של מילווקי הוא מוצר, וגם אלו שפקפקו בעבר באמינותה, אינם עושים זאת כיום.