בלוג, דקים & גדרות & חיפוי קירות

כיצד לבחור דק

כיצד לבחור דק

אם יש לכם גינה פרטית, ככל הנראה כבר התחלתם לחשוב על רכישה של דק סינטטי. אין זה סוד כי בשנים האחרונות בעלי בתים פרטיים מעדיפים להתקין בחצר ומרפסות שלהם רצפה העשויה מדק סינטטי. זאת בשל המראה המושך שמיד משדרג את הבית מבחינה עיצובית וגם בשל האיכות של החומר. במאמר זה נסביר כיצד לבחור דק סינטטי.

כיצד לבחור דק

מהו דק סינטטי?

לפני שנגיע לחלק של בחירת המוצר, חשוב להבין על הסוגים הקיימים ועל ההבדלים ביניהם. אם תכנסו לחנות אשר מתמחה במכירת ציוד לבית ולחצר, ככל הנראה תבחינו בשלושה סוגי דק עיקריים: סינטטי, עץ ופולימרי. לכל אחד מהסוגים יתרונות וחסרונות משלו.

דק עץ – מדובר על סוג חומר עמיד שלא מפחד מגשם ושמש. עם זאת, דורש תחזוקה מתמדת כגון צביעה וליטוש.

דק סינטטי – דק שעשוי מחומרים סינטטיים (פי.וי.סי), מגיע במגוון צבעים וצורות, כך שאם אתם מחפשים שדרוג מבחינה עיצובית, דק סינטטי תהיה בחירה מעולה עבורכם.

דק פולימרי – חומר שמוכרב מ40% פולימר ו60% עץ. אחד היתרונות שלו בכך שהינו קל מאוד לניקוי.

כיצד לבחור דק סינטטי?

לאחר שהבנתם את ההבדל בין סוגי חומרים שונים, קראתם על היתרונות והחסרונות של כל סוג, הגיע הזמן לבחור את המוצר המתאים. התמקדו בסוג ספציפי שברצונכם לרכוש ועל ידי כך תסננו את הבחירה. לאחר שבחרתם בחומר רלוונטי, בחרו את העיצוב והצורה הרצויה של הדק.

אל תשכחו לשים לב לחברה שממנה אתם רוכשים את המוצר. מעבר לאיכות של המוצר, אנו ממליצים לבדוק המלצות על החברה, לבקש מספר של שירות הלקוחות ולשאול לאן כדאי לפנות במקרה של בעיה כלשהי שקשורה למוצר. חברה איכותית תדאג לספק לכם את כל התשובות ותספק שירות ברמה הגבוהה ביותר.

לחצו כאן לפרטים אודות פרגולות מעץ גושני