בלוג, עצים & במבוק

כל מה שרציתם לדעת על עץ החזרן

גדר מעץ החזרן

במבוק, או בעברית חזרן, הוא צמח יפהפה, ייחודי ורב-תכליתי שכבר מזמן כבש את התעשייה והשוק המקומי והבינלאומי כאחד. נושא קידום איכות הסביבה צבר תאוצה ונהייה לפופולארי, כך שהמתעניינים בשימור איכות הסביבה, וודאי ישמחו לשמוע כי עץ הבמבוק הוא אקולוגי וידידותי לסביבה. הוא משמש את האדם, באזורים שונים ברחבי העולם, לצרכי בנייה, ריהוט, הכנת כלי נגינה ואפילו לאכילה.

גולשים שהגיעו לעמוד זה התעניינו בפרטים נוספים על במבוק

גדר מעץ החזרן

גדר מעץ החזרן

במבוק – המדריך למשתמש

עץ הבמבוק הוא חומר גלם זול, דקורטיבי קל ונגיש לשימוש. קני העץ הם חזקים למדיי ועמידים בפני תנאי מזג אוויר שונים בשל יכולות ההתאקלמות של הבמבוק בתנאי אקלים שונים. בשל היתרונות הרבים של העץ, הוא שימושי מאוד. הנה הצצה לכמה שימושים נפוצים:

  • גדרות הבמבוק – גדר הבית היא האלמנט הראשון שבו אנו נתקלים בכניסה אל הבית, היא מגנה גם על הפרטיות שלנו ויוצרת מחסום בפני סקרנים. גדר הבמבוק מאפשרת לגדר את הבית כדי לזכות במלוא הפרטיות והאינטימיות הרצויה לדייריה וגם ליהנות ממראה מיוחד, דקורטיבי ויוקרתי ועמיד לטווח הארוך.
  • רצפת הבמבוק – זהו פתרון זול ומוצלח לחיפוי רצפות. אם אתם ליצור שבילים בגינה או לשדרג רצפות במבנים חיצוניים רצפת הבית או מבנה חיצוני וציבורי, זוהי אפשרות אידיאלית עבורכם. בנוסף, מדובר בחיפוי בטיחותי משום שמרקם רצפת הבמבוק הוא מחוספס ומאפשר לצמצם את סכנת ההחלקה והפציעה.
  • פרגולה מבמבוק – פרגולה למרפסת או לגינה מאפשרת ליושביה ליהנות מהצללה מהשמש או לתפוס מחסה מהגשם. עץ הבמבוק עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר, ולכן הוא משמש כחומר גלם מצוין וזול לייצור פרגולה. הוא פשוט וקל להתקנה וייתן מראה מפואר ומלא הדר ויוקרה.

שמירה על איכות הסביבה

הבחירה בשימוש בבמבוק מאפשרת לשמר את יערות הגשם ולצמצם את הידלדלותם. שיעור הצמיחה של הצמח הוא מהמהירים ביותר בעולם – צמח הבמבוק מתרבה וגדל באופן מהיר, ומפתח גבעולים נוספים המגיעים לגובה רב.

איך לטפל בבמבוק?

במבוק הוא חומר גלם מאוד קל לתחזוקה ואינו דורש טיפולים מאסיביים. כדי להאריך את חייו ולשמר את מראהו האיכותי, ניתן אחת לחצי שנה במקרי התבלות למרוח אותו בשמן טיפוח המיועד לעצים.

לחצו כאן למידע נוסף על חזרן עבה