בלוג, פרגולות

למי מתאים לבנות גגות קלים

למי מתאים לבנות גגות קלים

מבנים רבים בישראל עוברים לשיטת בניית גגות באמצעות גגות קלים מחומרים כמו פח איסכורית. הגגות הקלים האלה מתאימים לבנייה לשלל מבנים המעוניינים בבנייה מהירה ויעילה, וזולה. במאמר זה נרכז את היתרונות של גגון מפח איסכורית, את המבנים שכדאי לבנות עליהם את הגגון, ומדוע. חשוב להזכיר את העובדה שהחורפים בישראל אינם הרסניים כמו בארצות אחרות בעולם, ולכן הגג עמיד גם בפני תנאים קשים בחורף וקיץ ישראלי.

למי מתאים לבנות גגות קלים

גג קל

גגון למשרדים

משרדים רבים משתמשים בגגונים אלה על מנת לבנות את משרדיהם בצורה מהירה, במידה והם רוצים להוציא את העסק לפועל. הגגונים מגנים מפני גשמים ורוחות, אינם מעבירים חום מבפנים בקלות כה רבה, ומצליחים לבודד למשך זמן את החום גם בקיץ.

גגון לחניות ציבוריות

חניות ציבוריות דורשות לפעמים בנייה מהירה וזולה, מהסיבה שאלה חניות חירום עקב חוסר חניות במקום. ולכן, על מנת להגן על הרכבים מפני גשם בחורף שיכול להרטיב את כל מי שיוצא מהרכב, ומפני שמש חזקה בקיץ שמחממת את הפלסטיק בתוך פתחי האוורור. גגון פח איסכורית יכול להיות פתרון לבעיה זמנית, או שהוא יכול להיות פתרון תמידי.

גג יציב למפעלים

מפעלים אינם צריכים גגונים איכותיים יותר מגגות אלה. הגגות מגנים על המקום מגשם ומשמש, נותנים מכסה למכשור, ומכסה לפועלים עצמם.

גגון מפח איסכורית הוא גגון אידאלי לאטימות שאר הגגות המוכנים, הוא אידאלי ליצירת גג באופן מהיר, יציב ותקין. הגגון מתאים לכלל המבנים ולכלל העסקים, החומר עצמו יוצר תחושה נעימה בחלל החדר, אינו נראה לעין של המון אנשים, ולכן אין טעם להשקיע בגגות בטון גדולים. היתרון הגדול שכולל את כלל בתי העסק, המפעלים והמשרדים, הוא שהגג אינו יכול לצבור מים בגלל צורתו, ולכן אין עומס על הגג שיוצר מצב מסוכן על הגג.

לחצו כאן לפרטים נוספים על סנטף לפרגולה