בלוג, טיפול ועיבוד עצים

מוצרי תחזוקת עץ

מוצרי תחזוקת עץ

מוצרי בונדקס מיוצרים כבר עשרות שנים על-ידי חברת Dyrup הבינלאומית, שמשרדיה בדנמרק. מחסור בחומרי גלם בעת מלחמת העולם השנייה דחפו את החברה לאתר פתרונות יש מאין, כאשר חלק משמעותי מהכימיקלים ששימשו לייצור הוחלפו במים. בימים ההם החל למעשה ייצור מוצרים ידידותיים לסביבה, כאשר ב-1968 יוצר על-ידי החברה הצבע המבריק הראשון מבוסס מים באירופה.

גם בימים אלו Dyrup ממשיכה בשקדנות ובהתלהבות להשקיע בפיתוחי מוצר תוך התאמה לדרישות צרכנים ובעיקר מוצרים הידידותיים לסביבה.

מוצרי תחזוקת עץ

עם שנות ניסיון רבות בתחום תחזוקת העץ, בונדקס ממשיכה בייצור המוצרים האיכותיים ביותר ללקוחותיה. ניתן לרכוש מגוון מוצרים בינהם שמן דק, צבע אטום לעץ ומוצרים אחרים המאפשרים , בריא ויפה.

מוצרי איכות – יש בהם חשיבות

אם אתם מבקשים לתחזק את העץ שלכם, עליכם להשתמש בחומרי איכות ייעודיים, שמלבד שמירה על מראו הטבעי, הם גם יספקו לו הגנה למשך שנים. בונדקס מעמידה בפני לקוחותיה את מיטב הפיתוחים בתחומה, הכוללים מוצרים המאפשרים לעשות מה שניתן על-מנת לשמור על מוצרי עץ יפים ומוגנים, גם כאשר הם ניצבים בחוץ.

בין המוצרים של בונדקס

בונדקס מקפידים תמיד להעמיד לרשות לקוחותיה את מיטב המוצרים והחומרים לתחזוקת עץ ומוצריו, כאשר בין המוצרים ניתן למצוא גם: צבעים לעץ, שמן דק, חומרי ניקוי והגנה לדקים ורהיטי גן, שימור עץ כנגד טרמיטים, שמים ולכות לריהוט ורצפות עץ.

מדוע צריך מוצרי תחזוקת עץ?

עץ הוא אמנם חומר חזק ועמיד, אולם אפילו הוא רגיש לתנאי מזג אוויר משתנים. אנו חיים בישראל, מדינה חמה ויבשה לרוב, אך גם כזו הנהנית מחודשי חורף, סתיו ואביב, שחלק מהם עמוסי משקעים וחלק מהם פשוט לחים ומלאי רוח. העץ עשוי להיות רגיש לשינויים במזג האוויר במשך השנים, ועל מנת לשמור על כוחו, כדאי לעזור לו עם מוצרים שנועדו לעזור לו, על-ידי יצירת שכבות הגנה.

כיצד רוכשים מוצרים להגנה על עץ?

הדבר פשוט מאוד. כל שעליכם לעשות הוא לגלוש באתר האינטרנט של בונדקס, להתרשם ממבחר המוצרים הגדול ואז לבצע הזמנה של כל מה שאתם צריכים.