בלוג, דקים & גדרות & חיפוי קירות

רעיונות עיצוב לחללי הבית

רעיונות עיצוב לחללי הבית

עיצוב הבית הוא כלי מצוין עבור כולנו כדי להכניס אווירה ותחושה אחרת לבית או הדירה שלנו. בזמן שעיצוב שונה יכול להיות גם רהיט חדש או תמונה חדשה יש אחרים שמחליטים לקחת את השינוי כמה צעדים קדימה ולשנות לגמרי את הסגנון של ביתם. ביצוע חיפוי הקירות בעץ למשל זו דרך מצוינת להכניס לביתכם גוון אחר, אופי אחר וצבע אחר והכל בעזרת החלטה אחת קטנה. העץ מקנה לבית מראה קלאסי וייחודי, בעזרתו אתם גם יכולים להסתיר קירות סדוקים או קירות עם כתמים וגם לחפות את הבית בחומר טבעי שמשתלב היטב עם הרהיטים האחרים בביתכם. העץ נראה מצוין הן בפנים הבית והן מחוץ לבית וזה נובע מהסיבה הפשוטה שמדובר בחומר טבעי שאנחנו רגילים לראות כל הזמן מול העיניים.

חיפוי קירות עץ – מבפנים ומבחוץ

אז כמובן שחיפוי הקירות בעזרת עץ מתאימים לפנים הבית אבל אולי תופתעו לשמוע שהם מצוינים גם עבור הקירות החיצוניים. אם אתם בעלי בית פרטי ואם אתם רוצים שהבית שלכם יהיה הכי יפה בשכונה, חיפוי קירות עץ זה פתרון מצוין עבורכם. בית מבחוץ שמצופה כולו עץ זה אחד המראות היפים ביותר, מדובר על בית שנראה כמו בית מתוך ציור או צילום אותנטי מתקופה אחרת אבל למעשה מדובר על בית חזק מבטון שפשוט ציפיתם אותו בחומר יפה ונעים למראה. יותר ויותר בעלי בתים פרטיים בוחרים באופציה של חיפוי בעץ בקירות החיצוניים, מדובר בדרך נפלאה לבדל את ביתכם מהבתים האחרים ובהחלט אפשר לומר שבעזרת העץ המשימה לייחד את ביתכם מיתר הבתים בשכונה מצליחה ובגדול.

חיפוי קיר בעץ – גם לקיר וגם לרצפה

חיפוי הקיר בעץ כאמור זו דרך מצוינת לעיצוב הבית אבל העץ לא חייב להיות רק על הקירות אלא גם חלק מהרצפה שעליה אתם דורכים. חיפוי קיר בעץ לא חייב להיעצר בקיר עצמו אלא הוא יכול להמשיך גם לרצפה וכך למעשה אתם יכולים להפוך את הקרקע מסביב לבריכה, את השביל בדרך לשער או את החלק שביציאה מהמרפסת לרצפה מכוסה בעץ איכותי. את החיפוי אפשר לעשות עם עץ בצבע בהיר או כהה והכל כמובן בהתאם לביתכם ובהתאם לרצון שלכם אבל לא משנה באיזה גוון תבחרו זה בוודאות יכניס צבע אחר לבית שלכם.

רעיונות נוספים לעיצוב הבית עם חיפוי עץ

מלבד חיפוי הקירות הפנימיים, הרצפה או הקירות החיצוניים יש עוד רעיונות לעיצוב הבית בעזרת העץ. בנוסף לכל אלו אפשר גם להשאיר את הבית כפי שהוא אבל עם נגיעות עץ קטנות, אפשר להוסיף פרגולות מעץ ואפשר גם להוסיף גג רעפים מעץ. העבודה עם העץ היא עבודה יחסית קלה, מדובר בחומר שמאוד נוח לשימוש ולמרות שמדובר בחומר חזק ואיכותי הוא מוסיף לעיצוב של הבית גוון מעודן ונעים מאוד.

לחצו כאן בחזרה לעמוד הראשי